REKLAMA
Znaleziono 7168 wyników
AFI Europe i Echo Investment S.A. będą wspólnie rozwijały część komercyjną projektu Towarowa 22 w Warszawie [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
AFI Europe i Echo Investment S.A. będą wspólnie rozwijały część komercyjną projektu Towarowa 22 w Warszawie [WIZUALIZACJE]
Grupa Inwestycyjna AFI Europe kupiła 70 proc. udziałów w części komercyjnej projektu Towarowa 22 w Warszawie. Razem z Echo Investment S.A. będzie rozwijać część komercyjną tego projektu, który zostanie zrealizowany w samym sercu dzielnicy Wola.
Spalone Centrum Marywilska 44 w Warszawie zostanie odbudowane [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Spalone Centrum Marywilska 44 w Warszawie zostanie odbudowane [FILM]
W nocy z soboty na niedzielę w Warszawie wybuchł wielki pożar w kompleksie handlowym przy Marywilskiej 44. Na skutek pożaru spłonęło sześć hal handlowych wchodzących w skład Centrum Handlowego. W obiekcie znajdowało się ponad 1 400 sklepów i punktów usługowych. Po tej wielkiej tragedii, wiele osób zastanawiało się co dalej z tym obiektem? Czy zostanie odbudowane?
W Toruniu trwa rozbudowa centrum handlowego Nowe Bielawyartykuł
Pokaż artykuł
W Toruniu trwa rozbudowa centrum handlowego Nowe Bielawy
Rozbudowa centrum handlowego Nowe Bielawy w Toruniu nabiera rozpędu. Do góry pnie się park handlowy, który powstaje w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu.
Kolejna duża galeria handlowa w Polsce została sprzedanaartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna duża galeria handlowa w Polsce została sprzedana
Kolejna duża transakcja na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Została sprzedana Galeria Wisła, jeden z największych obiektów handlowych w województwie mazowieckim (poza Warszawą). Rolę wyłącznego doradcy przy sprzedaży obiektu pełniła firma Avison Young.
[Łódzkie] Abra otwiera trzeci sklep w systemie franczyzowymartykuł
Pokaż artykuł
[Łódzkie] Abra otwiera trzeci sklep w systemie franczyzowym
Firma Abra S.A. kontynuuje rozwój sieci sklepów poprzez uruchamianie kolejnych placówek w systemie f...
[Wrocław] Galeria-widmo straszy przy al. Śląskiej. Miasto obiecuje: ktoś ją postawiartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Galeria-widmo straszy przy al. Śląskiej. Miasto obiecuje: ktoś ją postawi
Mamy piękny nowy stadion na Pilczycach. A obok równie piękną dziurę w ziemi wypełnioną wodą. Miała t...
[Wrocław] Ruszyła rozbudowa Parku Handlowego Bielanyartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Ruszyła rozbudowa Parku Handlowego Bielany
Wczoraj ruszyły prace budowlane nowej części Parku Handlowego Bielany. Powstanie nowoczesna galeria...
[śląskie] Cushman & Wakefield doradcą firmy CBRE Global Investors przy zakupie Centrum Handlowego Sfera w Bielsku-Białejartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Cushman & Wakefield doradcą firmy CBRE Global Investors przy zakupie Centrum Handlowego Sfera w Bielsku-Białej
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield doradzała firmie CBRE Global Investors przy zakupi...
[Polska] Stabilna sytuacja na rynku handlowym, rosną obroty centrów handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Stabilna sytuacja na rynku handlowym, rosną obroty centrów handlowych
Z danych zebranych przez Polską Radę Centrów Handlowych wynika, że w pierwszym półroczu 2016 roku ob...
Sytuacja na rynku magazynowym w Polsce odzwierciedla otoczenie gospodarczeartykuł
Pokaż artykuł
Sytuacja na rynku magazynowym w Polsce odzwierciedla otoczenie gospodarcze
Polski rynek nieruchomości magazynowych zwolnił tempo po rekordowym okresie wzrostów w trakcie pandemii. Popyt brutto na powierzchnie magazynowe w Polsce w I kwartale br. wyniósł ponad 982 tys. mkw., co jednak oznacza 35 proc. spadku r./r. i 18 proc. w porównaniu z 5-letnią średnią. Jak wynika z analizy JLL, I kwartał 2023 r. był jednak lepszy niż analogiczne okresy w latach 2019-2020. Większość nowego popytu dotyczyła głównych regionów logistycznych Polski.
Rok 2022 był dobry dla rynku retail, ale wyzwań coraz więcejartykuł
Pokaż artykuł
Rok 2022 był dobry dla rynku retail, ale wyzwań coraz więcej
W jakiej kondycji jest dziś rynek centrów handlowych oraz jak wpływają na niego kolejne zewnętrzne kryzysy, z którymi musi się mierzyć? Komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzająca Gemini Holding.
W Europie Środkowej wynajęto 1,5 mln mkw. powierzchni magazynowejartykuł
Pokaż artykuł
W Europie Środkowej wynajęto 1,5 mln mkw. powierzchni magazynowej
Rynek nieruchomości magazynowych w Europie Środkowej wszedł w okres długotrwałej stabilizacji, co ci...
Jak kryzys obszedł się z miastami średniej wielkości?artykuł
Pokaż artykuł
Jak kryzys obszedł się z miastami średniej wielkości?
Miasta średniej wielkości (o populacji pom. 200 a 300 tys. mieszkańców) stosunkowo późno znalazły si...
[Polska] Kolejny kwartał wzrostów na rynku magazynowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Kolejny kwartał wzrostów na rynku magazynowym w Polsce
Aktywność najemców utrzymuje się na wysokim poziomie, a popyt netto może sięgnąć miliona mkw. na kon...
[Gdańsk] Specjalne ceny mieszkań w Inproartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Specjalne ceny mieszkań w Inpro
Inpro wprowadziło specjalne ceny na wybrane mieszkania w trzech inwestycjach w Gdańsku: Wróbla Staw...
artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Tom Listowski: Wysoka dynamika rozwoju rynku powierzchni magazynowych w Polsce utrzyma się także w 2016 r.
Rynek nieruchomości magazynowych w Polsce w dalszym ciągu dynamicznie się rozwija pod względem zarów...
[Wrocław] Wreszcie wybudują Kaufland na Karłowicach?artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Wreszcie wybudują Kaufland na Karłowicach?
Niewykluczone, że już niedługo mieszkańcy wrocławskich Karłowic będą mogli zrobić zakupy w...
[Kielce] Kari w Galerii Korona Kielceartykuł
Pokaż artykuł
[Kielce] Kari w Galerii Korona Kielce
Modne buty, okulary, biżuteria, torby, szale. Od poniedziałku, 4 czerwca na terenie Galerii Korona K...
[Wrocław] MOYA wybuduje stację paliw na Maślicachartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] MOYA wybuduje stację paliw na Maślicach
Ta informacja z pewnością ucieszy wielu zmotoryzowanych mieszkańców pólnocno-zachodniej części Wrocł...
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT] artykuł
Pokaż artykuł
Polacy mają dość wojny cenowej między Biedronką a Lidlem [RAPORT]
Dwie największe sieci handlowe działajace na polskim rynku: Biedronka i Lidl od ponad roku walczą na oferty promocyjne i reklamy porównawcze, jednak obecnie już tylko mniej niż co piąty konsument wierzy, że taka rywalizacja jest potrzebna i działa na ich korzyść. Obecnie już tylko 19,3 proc. respondentów uważa, że to akcja potrzebna i działa na korzyść konsumentów – wynika z badania UCE Research i agencji Hybrid Europe.
REKLAMA